Najczęściej zadawane pytania

Chcę dokonać zakupu, ale nie chcę się rejestrować. Jak zamówić towar bez rejestracji?
Każdy towar można zamówić bez rejestracji,  w tym celu wystarczy w momencie zamawiania wybrać opcję „Złóż zamówienie” zamiast logowania/rejestracji. Wybierając opcję bez rejestracji system będzie wymagał ponownego podania danych do wysyłki, przy kolejnym zamówieniu. Bez rejestracji nie otrzymasz również punktów naliczanych za zakupy, które możesz wykorzystać podczas kolejnego zamówienia.

 

Czy warto rejestrować się w sklepie?
Rejestracja to pełna wygoda i korzyści. Dzięki rejestracji przy kolejnym zamówieniu nie będziesz musiał/a wpisywać ponownie swoich danych. Dodatkowo, dzięki rejestracji będziemy mogli przypisać do Twojego konta punkty za każde zamówienie. Punkty możesz wykorzystać przy kolejnym zamówieniu przeliczając je na złotówki (1pkt=1zł).

 

Czy produkty zakupione w sklepie objęte są gwarancją?
Wszystkie towary fabrycznie nowe obejmuje gwarancja produceta. Najczęściej są to dwa lata od daty zakupu. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu (Faktura Vat).

 

Czy na zakupiony towar otrzymam dowód zakupu?
Oczywiście. Na każdy zamawiany towar otrzymasz od nas fakturę, stanowi ona pełnoprawny dowód zakupu i jest podstawą reklamacji lub zwrotu.
Dbając o środowisko i Twoją wygodę faktury wysyłamy drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas rejestracji lub składania zamówienia.

 

Nie mogę zalogować się do konta, co mogę zrobić?
Wpisz ponownie login i hasło zwracając uwagę na wielkość liter. Zwróć uwagę czy nie masz włączonego klawisza CAPSLOCK. Jeżeli pomimo kolejnych prób nie uda Ci się zalogować wybierz opcję „Nie pamiętasz hasła?” dostępną w oknie logowania. Wprowadź e-mail i kliknij „Zmień hasło”. System wygeneruje nowe hasło i prześle je na podany adres. Po zalogowaniu możesz zmienić hasło na własne. 

 

O co chodzi z tymi punktami?
Punkty przyznajemy za każde zakupy. Za każde wydane 50zł otrzymasz 1 punkt. Za zebrane punkty otrzymasz od nas stały rabat na kolejne zakupy:
1% za zebranie 20 pkt.
2% za zebranie 50 pkt.
3% za zebranie 100 pkt.
4% za zebranie 200 pkt.
5% za zebranie 300 i więcej pkt.

 

Ile muszę czekać na wysyłkę i dostawę?
Wysyłka Zamówienia trwa zazwyczaj krócej niż 24 godziny, jednak zdarza się czasami, że towar wysyłany jest w ciągu 48 godzin od potwierdzenia Zamówienia. W większości przypadków sytuacja taka ma miejsce, gdy kurier nie odbierze od nas paczki w terminie.
Towar wysyłany jest kurierem. Powinien dotrzeć do Ciebie w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. 

 

Czy jest możliwość Zamówienia towaru telefonicznie?
Zamówienia złożone przez stronę internetową są realizowane szybciej i wygodniej.
Jeżeli z jakiegoś powodu nie możesz złożyć zamówienia na stronie sklepu skontaktuj się z nami telefonicznie. Pomożemy Ci przejść proces zamówienia lub przyjmiemy zamówienie telefonicznie. 

 

Podczas zamówienia popełniłem błąd, co mogę zrobić?
Jeżeli podczas składania zamówienia „wkradł się” błąd niczym się nie martw. Niezwłocznie po zauważeniu pomyłki zgłoś ją telefonicznie lub za pomocą e-mail. Jeżeli towar nie został jeszcze wysłany anulujemy lub poprawimy zamówienie. Jeżeli nie udało się zareagować przed wysłaniem przesyłki pamiętaj, że masz 14 dni na zwrot towaru, który nie spełnia Twoich wymagań.

 

Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
O każdej zmianie statusu zamówienia poinformujemy Cię mailowo. Jeżeli jesteś zarejestrowanym Użytkownikiem sklepu wystarczy, że zalogujesz się do konta, a znajdziesz tam aktualne statusy swoich zamówień.

 

Czy towar mogę kupić w sklepie stacjonarnym?
Na ten moment nie prowadzimy sklepu stacjonarnego ponieważ nasi klienci często mieszkają w różnych częściach Polski. Zamówiony towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy w Piekarach Śląskich po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru. Czasami umożliwiamy również odbiór na półwyspie helskim. Wybierając odbiór osobisty podczas zamówienia decydujesz się na odbiór w siedzibie firmy. Jeżeli chciałbyś odebrać sprzęt na Helu skontaktuj się z nami przed zamówieniem w celu potwierdzenia takiej możliwości.

 

Kiedy otrzymam paczkę? 
Paczki w większości przypadków wysyłane są w ciągu 24h od momentu potwierdzenia zamówienia. Termin dostawy zależy od sprawności firmy kurierskiej. Zazwyczaj zamówienie dociera do klientów w terminie 2-3 dni od momentu potwierdzenia zamówienia. 

 

Czy jeżeli zamówię więcej produktów zapłacę za kilka wysyłek?
Jeżeli zamawiasz kilka produktów w ramach jednego zamówienia za przesyłkę płacisz tylko raz. Jeżeli złożyłeś/aś kilka mniejszych zamówień skontaktuj się z nami w celu wysłania kilku zamówień jedną przesyłką. Pamiętaj, że składając zamówienie o wartości powyżej 250 zł dostawa jest darmowa. 

 

Ile kosztuje przesyłka?
Koszt przesyłki zależy od wielkości i wagi produktu. Podczas zamówienia możesz zapoznać się z kosztem wysyłki. Pamiętaj, że składając zamówienie o wartości wyższej niż 250 zł przesyłka jest zupełnie darmowa! Taki GRATIS ;-)

 

Jakie opcje dostawy są dostępne?
Dzięki korzystnym warunkom współpracy z kurierami wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich. Koszty dostawy nie są wyższe niż przesyłka pocztowa, a termin realizacji jest zdecydowanie krótszy.

 

Czy mogę zmienić adres dostawy?
Każdy Użytkownik może podać adres dostawy podczas składania zamówienia. Dodatkowo zarejestrowany Użytkownik może edytować dane dostawy po zalogowaniu do konta Użytkownika. Jeżeli chcesz zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia niezwłocznie skontaktuj się z nami. Zmiana adresu dostawy możliwa jest tylko do momentu wysłania paczki. 

 

Co się stanie jeżeli kurier nie zastanie mnie pod adresem podanym do dostawy?
Na każdej przesyłce podany jest numer kontaktowy do adresata, dzięki temu jeżeli Kurier nie zastanie Cię pod podanym adresem może skontaktować się telefonicznie celem ustalenia terminu odbioru.

 

Co zrobić jeżeli towar uległ uszkodzeniu w transporcie?
Wszystkie przesyłki są dokładnie zabezpieczane przed uszkodzeniem, dodatkowo przesyłki posiadają ubezpieczenie. Sprawdź zawartość i stan przesyłki w obecności kuriera, jeżeli zobaczysz uszkodzenia zgłoś to kurierowi. Kurier spisze protokół szkody, który jest podstawą reklamacji usługi kurierskiej i wypłaty ewentualnego odszkodowania.

 

Przesyłka długo nie przychodzi.  Co mogę zrobić?
Jeżeli zamówiona przesyłka nie dotarła do Ciebie koniecznie sprawdź czy poprawnie złożyłeś/aś zamówienie, czy potwierdziłeś/aś zamówienie poprzez kliknięcie linku w wiadomości e-mail. Sprawdź status zamówienia w korespondencji e-mail lub na koncie użytkownika. Jeżeli przesyłka została wysłana na wprowadź numer przesyłki na stronie podanej w potwierdzeniu wysyłki, które otrzymałeś/aś na podany adres e-mail. 

 

Czy ceny podane na stronie sklepu są aktualne? Czy ceny podlegają negocjacji? Czy są to ceny brutto?
Ceny produktów prezentowane na stronie sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Dokładamy wszelkich starań, żeby prezentowane ceny były aktualne oraz konkurencyjne. Podane ceny podlegają negocjacji, szczególnie jeżeli znalazłeś/aś ten sam produkt w innym sklepie w niższej cenie. W celu negocjowania ceny możesz przesłać nam swoją propozycję ceny poprzez wybranie opcji „Negocjuj cenę” na stronie produktu. W ciągu 48h odpowiemy na Twoją propozycję. 

 

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Każdy zamówiony towar możesz zwrócić w terminie 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny. Towar nie może nosić sladów użytkowania, musi posiadać oryginalne opakowanie i wszystkie metki. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu poinformuj nas o tym fakcie i prześlij numer konta do przelewu. Następnie zapakuj towar w sposób chroniący przed zniszczeniem i wyślij do nas. Nie odbieramy paczek za pobraniem. Wartość zamówienia zwrócimy przelewem, w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki na podany numer konta. Koszty przesyłek nie są zwracane.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl