Reklamacje

Nowy sprzęt sprzedawany w naszym sklepie objęty jest gwarancją producenta. Możesz być pewien, że udzielimy Ci pełnego wsparcia w procesie Reklamacji.

Jeżeli coś złego wydarzyło się z Twoim sprzętem i podlega to gwarancji skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefonicznie i poinformuj nas o tym fakcie. Razem ustalimy najlepszą ścieżkę złożenia skutecznej reklamacji. W niektórych przypadkach sprzęt będziesz musiał/a odesłać do nas, a w niektórych przypadkach prosto do dystrybutora.

W celu usprawnienia procesu obsługi reklamacja powinna zawierać następujące dane: Dane Użytkownika, Numer Zamówienia i datę zakupu, Opis niezgodności towaru z umową. Reklamacje złożone w innej formie również zostaną rozpatrzone, ale ich obsługa może ulec wydłużeniu.

Reklamacje można składać mailowo pod adresem info@kiteshop.pl lub listownie na adres firmy:
MSI Capital sp. z o.o.

ul. Roździeńskiego 2/23B
41-946 Piekary Śląskie

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl